توزیع ماسک و آب معدنی توسط شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز در محل حادثه اسکله شهید رجایی

ذخیره تصویر


در پی وقوع حادثه در اسکله شهید رجایی، شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و به‌منظور حمایت از تیم‌های امدادی حاضر در محل، اقدام به توزیع ماسک دهنی و آب معدنی در میان پرسنل امدادی کرد.


به گزارش هرمزگان گویا،  این اقدام با هدف حفظ سلامت نیروهای فعال در صحنه و پشتیبانی از تلاش‌های امدادرسانی صورت گرفته است. مهدی مرادی غریبونه، مدیرعامل شرکت، اعلام کرد: «در مواقع بحرانی، شرکت پرشیا هرمز همواره خود را متعهد به همکاری با نهادهای ذی‌ربط و ایفای نقش مؤثر در خدمت‌رسانی می‌داند.»

شرکت پرشیا هرمز پیش‌تر نیز در شرایط مشابه، با ارائه خدمات پشتیبانی به نهادهای امدادی، نقش فعالی در کمک به مدیریت بحران ایفا کرده است.




مطالب مرتبط