برپایی میز خدمت اداره برق قشم در مصلی امام علی(ع)، دیدار چهره به چهره با مردم و مشترکان

ذخیره تصویر


میز خدمت مدیران و مسوولان برق شهرستان قشم با مردم در محل برگزاری نماز جمعه جهت پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های ارباب رجوع تشکیل شد. 


به گزارش هرمزگان گویا،اسماعیل سالفی مدیر برق قشم در حاشیه میز خدمت، ارتباط چهره به چهره با مردم را الگوی مدیریتی جامعه اسلامی دانست و اظهار داشت : دستگاه‌های اجرایی باید ارتباط بی‌واسطه و مستقیم با مردم را به عنوان یک امر ضروری در دستور کار خود قرار دهند

مهندس سالفی افزود : این وظیفه همه مسوولان است  در هر رده‌ و جایگاهی که با مردم ارتباط مستقیم داشته باشند لذا ضرورت دارد که مسئولان دستگاه‌های اجرایی  زمانی را نیز به برگزاری چنین دیدارها و تماس‌های مستقیم و بی‌واسطه با مردم اختصاص دهند.

رفع مشکلات انشعابات غیر مجاز، تامین و توسعه روشنایی معابر، اصلاح شبکه و درخواست های مردمی برای تامین برق پایدار از جمله مسائلی بود که در میز خدمت به آن پرداخته شد




مطالب مرتبط